Preus a la web:

Dues possibles idees de posar els preus a la web són les següents; Una d'elles, és tenir les tarifes en una base de dades combinada a la web i en funció de la comanda del client, pes, província o país de destinació, s'aplica el cost corresponent. L'altra possible solució és la següent, valorar quin serà el pes mitjà màxim possible per a cada enviament i aplicar la tarifa de la zona més llarga en el cas del nacional, en internacional el pes mitjà màxim possible.

Exemple: En cas que pel tipus de producte, el pes màxim de l'enviament pogués ser de 10 quilos, algunes botigues en línia, posen a la web com a cost de l'enviament a nivell nacional els 10 quilos de la zona més cara (Zona 4) o els 10 quilos en el cas de l'internacional. Resumint, que qualsevol tramesa dins de la península, malgrat 500g. o malgrat 10 quilos, el cost per a l'usuari és el mateix. (Encara que la factura per la botiga online és el preu real del paquet)

Canàries és millor enviar per marítim encara que això repercuteix en el temps de lliurament.

Volumètric:

Un altre tema per tenir en compte és el pes volumètric, que es calcula amb aquesta fórmula. (llarg x ample x alt / 4000)

Després d'obtenir el pes volumètric, es compara amb el pes real i s'utilitza el més gran dels dos per calcular el preu de l'enviament.

Qualsevol pes real o volumètric que tingui fracció, passa immediatament al pes superior. Si un enviament pesa 1 quilo i 100 grams, es facturarà en funció de dos quilos.

El pes volumètric és la referència que solen utilitzar algunes agències operadores de transport per calcular el preu dels enviaments quan un paquet ocupa molt tot i ser lleuger. En aquest cas, es té en compte el volum del paquet, ja que amb mercaderies d'aquest tipus els avions, camions o contenidors s'omplen abans d'arribar al pes màxim.

Exemple:

Un paquet que pesa 30 quilos i té unes mesures de 40x60x62cm.
Es calcula el pes volumètric per veure qual és superior.
40x60x62 = 148800/4000 = 37, 20

En aquest cas es facturaria en funció del volumètric, 38 quilos o cotització superior segons les tarifes.

Sol · licitud de recollides:

En cas de disposar de recollides diàries, és important marcar una hora que vagi bé a l'empresa de la botiga online ia l'agència de transports, qualsevol comanda online que es realitzi després d'aquesta hora, passarà a recollir al dia següent.

Les comandes rebudes en dissabtes, diumenges o festius, es consideren rebuts el primer dia laborable posterior al mateix.

En cas de no haver recollides diàries, les comandes es realitzen sota demanda, però igualment amb una hora concreta de pas.

Albarans de lliurament:

Subministrem albarans de lliurament als nostres clients perquè tinguin un control intern de recollides, quan arriba el nostre transportista signa un per a la botiga online i l'altre se'l queda ell. És important posar en l'adreça de lliurament, persona de contacte i telèfon. Pel tema de la facturació, posar també pes i mesures del paquet, un cop rebut a les nostres instal · lacions, seran verificades.

Estoc:

En cas de ser necessari per part de la botiga online, oferim a les nostres instal · lacions el servei de logística, emmagatzematge, picking, manipulats, etc. de totes les referències de la seva botiga o les que siguin més sol · licitades pels usuaris. Manipulació i enviament mitjançant paqueteria, control de les incidències, control de l'estoc

Nosaltres podem ser el seu magatzem logístic i distribuïdor dels productes de la seva botiga online.

Seguiment online:

Perquè la botiga online sàpiga en tot moment l'estat de l'enviament, subministrem una base de dades en Excel, on s'ha d'emplenar l'adreça completa del destinatari, persona de contacte i telèfon de contacte de tots els enviaments que es lliuren en un dia . Això servirà per generar les etiquetes i es retornarà a la botiga online amb el número de tracking per poder fer el seguiment de la comanda. En cas que la botiga online ho cregui oportú, el pot facilitar als seus usuaris per ampliar informació.

Assegurança de transport:

A les nostres tarifes, està inclosa l'assegurança obligatòria Nacional LOTT. Aquest és per als enviaments nacionals per carretera. La mercaderia quedarà emparada conforme al règim de responsabilitat del transportista preveu la LOTT, per a qualsevol tipus de sinistre: Robatori, furt, pèrdua, danys, avaries, etc. Es indemnitzarà el valor de reposició de la mercaderia transportada fins a un màxim de 5,91 Euros per quilogram danyat. Si l'enviament és urgent es pot indemnitzar fins a un valor de 20 €.

Per destinacions Internacionals, les nostres tarifes inclouen l'assegurança obligatòria CMR En cas de dany o pèrdua, aquesta assegurança indemnitzés basant-kg danyat. Actualment s'està pagant aproximadament a 10 € el kg danyat Si l'enviament és urgent es pot indemnitzar fins a un valor de 20 €

Aquests valors fixats internacionalment i fluctuen.

En cas de voler assegurar la mercaderia a tot risc, es pot fer contractant una assegurança addicional.

EMBALATGES: Tota mercaderia que transportem ha d'anar correctament embalada i condicionada per al transport. Les companyies d'assegurances posen tot tipus de problemes quan les mercaderies no han estat degudament embalades.

Lliuraments:

El nostre servei és porta a porta, es lliurarà a la direcció del destinatari, en cas de no trobar-lo, es realitzarà un segon intent el mateix dia o el dia següent, en cas de trobar per segona vegada al destinatari se li avisés per telèfon. Si després d'això no aconseguim trobar-lo. Passarem una incidència a la botiga online.

Temps de trànsit aproximats: Península i Balears de 24/48h. Canàries de 5/6 dies. EU 2/3 dies. Resta món 6/8 dies.

Duanes:

En cas que la compra es realitzi des d'un país fora de la UE, es necessitarà adjuntar a l'enviament 5 còpies de la * factura. Les despeses i aranzels que es generin a la duana, van a càrrec del destinatari, (persona que apareix a la capçalera de la factura). La mercaderia viatjarà sota les condicions DDU (Delivered Duty Unpaid - Lliurada drets no pagats)

* FACTURA COMERCIAL:
La factura comercial és un document que emet un proveïdor o venedor on indica: dades del proveïdor / venedor, numero de CIF d'empresa, numero de factura, data, descripció de l'article, preu de l'article, qualsevol altre valor per servei afegit, mètodes de pagament acordats, dades del destinatari (ja sigui empresa o particular), total de la factura. Quan s'envia una mercaderia acompanyada amb una factura comercial, la duana al país destí on va la mercaderia calcularà els aranzels i impostos a la base del total indicat a la factura. La factura comercial és un document final i un cop la mercaderia comença a transitar amb la factura comercial adjuntada, no es pot modificar.

A la factura comercial s'ha d'indicar obligatòriament les dades següents:

Dades de l'exportador (Remitent):
• Nom de l'empresa
• CIF de l'empresa
• Direcció de l'empresa
• Telèfon de contacte
• Descripció de la mercaderia que es va a exportar: nom, número de sèrie (si té número de sèrie), valor (clarament desglossat), raó per la qual s'exporta la mercaderia (Exemple: venda)

Dades de l'importador (Destinatari):
• Nom de l'empresa o particular
• Adreça de lliurament completa
• Telèfon de contacte
• Persona de contacte

Si no s'indiquen les dades esmentats a dalt, pot resultar en la mercaderia es retingui en duana fins que es proporcioni la factura correcta.